About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, January 28, 2020

La o intersectie...

Nu sunt in inspectie,doar m-am oprit putin la o intersectie,sa invat o lectie.Sunt la receptie,fara exceptie,pentru prefectie,dar vreau si frectie.Aici sunt pe strada Centrala,plina de oboseala,nu stau la tocmeala,m-am pus pe iveala sa scriu si fara cerneala.Atata zapaceala si aiureala,ca am picat la podeala pe o hala.Nu fac gala,manc o migdala de usureala,sa pot sa dau la pedala.Helicopterul m-a zarit,si iute pe mine a sarit,a crezut ca am aiurit.Pe mine nu m-am cufurit,doar m-am aierisit la trombonit.Am cantat de plictiseala,foaie lata de migdala,ma dusai la Ion la moara.Ionut nu fusu acas,si i-am lasat un plic dictat,ca eu tot am asteptat,am crezut ca s-a insurat.De mine a uitat,si eu nu m-am suparat,am tot cantat.Ionel,Ionelule,nu mai bea baiatule,finca te rad fetele.Ionel nu a rezistat,tare s-a infuriat,ca eu de ce am plecat.Asa e viata,Ionelule,cand ti-e lumea mai draga,te lasa fetele.De Ionel nu ma despart,el face parte din al meu visat,iar cand m-am sculat,Ionel a fost doar un vis plecat.Dar e foarte adevarat,un Ionel adevarat eu am aflat.Cand mi-e lumea mai draga,scriu de Ionel in graba.A fost frumos,un vis duios,dar nu-l uit ca e tare pretios.Cand gandurile ma bate pe spate,eu incep si le dau coate,ca sa joace.Am iesit din atmosfera,ca sa invat si de o sfera,ca toate sunt efemera.Nimic din emisfera,era pe atunci o era,dar lumea prefera pipera.Un joc de cuvinte,care te tine minte,si cand ai mancat linte.Intersectia s-a unit,pana eu m-am zapacit,o alta intersectie a venit.Nu le-am nimerit,ca s-au rasucit,si banda s-a oprit.Tot privesc in departare,pana soarele dispare,ca astept luna cea mare,sa merg si la plimbare,pe picioare.Azi am mancat usturoi,si am crezut ca suntem doi,dar am vazut musuroi.Usturoiul mi-a prins bine,ca guta nu a vrut cu mine,a zis ca e vai de mine.Ce miros de usturoi?Am mancat si am dat in doi.Eu cu usturoi,ma apar de microbi otravitori,chiar de multe ori.Nimic interesant,la intersectie nu am vrut nici o infectie,si nu am luat nici o injectie.Am invatat lectie,sa stau cuminte la o intersectie,pentru intuitie fara de militie.De multe am aflat,intersectia mi-a atras directia,si am intrat in sectia cu frectia,si am primit atentia.Drum bun tuturor,Ioane,tu fii om,nu domn,ca ma faci beton.Din intersectie,am intrat in directie cu atentie,fara pretentie.Nu am nici o pretentie,intru in directie pentru o lectie.Povestea s-a spus,intersectia s-a opus.M-am tot dus.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.