About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, January 28, 2020

Un dor...

Am un topor dar nu ma dobor,astept cu un mare dor,toate sa fie la locul lor.Un dor,de mior,cu parfum superior si incolor.Un dor de aviator ce zboara stralucitor ca un candor.Dar nu scap de dor,ca vreau pana mor,sa ma impresor si sa ma infasor frumusor si usor.Si mai am inca un dor,chiar de-ar fii ca sa mor,puisor visator.Nimic fara dor,ca toate ma dor,si ajung pana la nor.O sa stau usor puisor,nu sunt plictisitor sunt vorbitor ca sudor.Drumul pana aici a fost tot cu dor,sunt in foisor de merisor.Astept tot cu dor,sa fie si-un nor,dar sa merg binisor.Cu dor prin dor suisor,beau laptisor de ponor.Sunt de la ponor cu un prunisor atat de subtior.Tot m-am gandit cum sa te ador,si m-am indragostit de un arbor.El mi-a dat si-un puisor si a fost tare pofticior.Tot cu dor si dor pana la amor,ca sa nu m-ai mor.Dorul a plecat,pe mine m-a lasat,durerea m-a luat,si de amor am invatat.Un dor de ador de amor,si acum eu o sa zbor,incetinisor pana ma strecor ca sa te infasor.Am luat-o din zor,la semafor,sa nu ma bag in fuior.Eu cu un dor te prind de picior,ca tu esti fecior.Un dor de folclor fara clor.Usor usor,am plecat frumusor,eu tot te ador de dor,pana mor.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.