About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, January 30, 2020

Sunt bogata...

Multumesc lui Dumnezeu,am un bun Tata,sunt binecuvantata si inpacata,ca sunt ascultata.Am cea mai mare bogatie,nu e scoasa din cutie,dar ma tine pe mine vie.De dimineata m-am sculat,si multe am realizat,chiar si aici,stand in pat.Am tot meditat,prin cate primejdii Domnul m-a scapat,de cate pacate m-a iertat,si cate minuni in viata mi-a aratat.Asa bogatie mare eu am aflat,ca in fiecare zi Il laud neancetat.Nu sunt bogata material,dar sunt bogata spiritual,inima mea salta ca Isus m-a salvat.Ce mare har,ce mare dar,bogatie am fara de hotar.Toate stelele de sus,toata marea ce m-a patruns,si pamantul ce m-a pus,toate-s pentru mine,ca eu sa fiu supus.Asa eu v-am spus,bogatie am mai presus de la Isus.Pamantul si cantul,imi alina cuvantul,si ma duce cu gandul sa-l vad pe Sfantul.Cand inima-mi suspina,si viata e haina,traiesc tot prin lumina.Lumina,lupta,libertate,de toate Domnul mie imi face parte.Si cand cu viata nu ma impac,chiar daca ma prefac,eu ce sa fac?Privesc in departare,pana va veni o zi mare,si voi zbura catre soare.Nu sunt bogata in ochii lumii,sunt mult mai bogata pentru unii,dar nu cu pumnii.Averea mea pe acest pamant,este egal cu zero,doar copii si nepotii imi sunt averea,ca celelalte sunt doar cu vederea.Eu am increderea nu pierderea,ca toate au caderea.Sa fii bogat in suflet si in cuget,nu in buget.Nu am casa,chiar nici masa,dar sunt a Lui mireasa.Toata bogatia mea e in ceruri la dreapta Sa!Si pana voi ajunge acolo,traiesc ca si cum e dincolo.Sunt bogata,dar vreau sa fiu si fara pata,pana cand lumea asta este gata.Mantuire am primit,fara nici o plata,ca sa ma bucur si in cer,in tara mea visata.Bogatia pamanteasca e trecatoare,pe cand cea cereasca e statatoare,in veci nu moare.Nu am bogatie calculata,si milioanele cu plata,dar eu sunt importanta si nestemata.Eu am valoare,o bogatie de onoare,ca ma tine pe picioare.


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.