About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 24, 2019

Sanatate tuturor!

Mie imi place dimineata,sa ma duc la oglinda si sa-mi privesc si fata.Chiar de viata ma suceste ca ata,eu tot o sa va spun,buna dimineata!De cum m-am sculat,am inceput si de cantat,si pe vecinii mei eu i-am si sculat.La toti le-am zis din nou,buna dimineata,acum s-a sculat creata,si priveste viata.Pe ei nu i-a interesat,ca au fost toti drogati.De abia au stat pe picioare,ca nu au avut nimic de mancare.Eu le-am spus,de ce pofta mai aveti?I-am salutat,din ochi am tras,si drum bun si cale batuta le-am urat.Asa a fost acum dimineata.Eu am stat,si la a mele m-am concentrat,cu o viteza mare,la povesti m-am asezat,sa pot sa le scriu din cap.Si mai trecu o zi,inca de dimineata cu bucurii,si vreau ca si tu sa stii,alege bucurii.De necazuri e plina lumea,sa mai uitam de galagii.Nu am spus tot,ca nu mai pot,vreau sa cant de tot.Lasa-ti soarta ta in mana Lui,chiar si de poftesti poti sa biruiesti.Astea sunt cuvintele mele,nu va luati dupa ele.Fie viata cat de grea,eu de toate as infuleca.De-o fi una,de-o fi alta,toate pica in poala mea.Am o pofta de mancare,dar mi-e frica de salvare.Infuleca bine,si vezi cat te tine.Traim pentru a manca sau mancam pentru a trai?Mancarea este una din placerile vietii,o placere pe care unii oameni nu si-o permit,iar pentru altii este poate singura placere.Hrana este necesara trairii,caci omul nu poate trai fara a manca.Mancarea ne ofera combustibilul de care avem nevoie intocmai precum o masina are nevoie de benzina.Intocmai si omul,un anumit tip de mancare ii va da energia zilnica de care are nevoie.Hraniti-va sanatos pentru o viata lunga si fara boli.Sanatate!Trebuie sa invatam sa avem grija de noi,sa ne autoeducam.Nu sunt decat femeie,la urma urmelor,bunataturi si jingasie,atat.Dar,trebuie sa recunosc,ca nu lipsa unei cratite pentru o supa si a inspiratiei au fost cauza din care viata m-a facut jingasa.La un moment m-am trezit ca vorbesc cu surzii si am inteles prea bine ca suntem ca muti.Se poate vorbi si scrie orice,nu mai are nici o importanta ce se vorbeste si ce se scrie.Nu imi privi chipul si nu trage concluzii dupa cateva cuvinte pe care le rostesc,nu imi evalua inteligenta si maturitatea dupa virsta,nici dupa studii si nici dupa conditia mea sociala.Vino sa vezi la cate trebuie sa renunt si cate trebuie sa imi refuz,vino sa vezi cum gresesc si cat de jingasa sunt.Ne-am nascut pentru a trai.Mancam pentru a trai.Traim pentru a muri.Toate gandurile bune si un strop de fericire,sunt foarte jingasa si va spun acum LA REVEDERE!



 

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.