About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 24, 2019

Pentru generatia noua...

Acum nu vreau sa scriu de oua,doar pentru generatia noua.Sa nu te faci ca ploua,nu e roua e pe din doua.Putini sunt virgini si virgine,mai multi sunt rigizi sau frigide.Stiu,o sa-mi ploua cu oua,dar vi l-e dau eu voua.Am si eu doi nepotei,tot din generatia noua,dar o sa va spun si voua,ca si noua,sa avem grije de oua.Chiar acum am vorbit cu-n mititel,si tare s-a laudat si el,la numai 13 ani mititei,ca si el a avut multe femei.Eu i-am spus,ai grije de tine,ca va fii vai de tine.El tare s-a mandrit,dar de-o data mama sa la plesnit.Ce generatie noua,ca ne parasuteaza din doua,si chiar ca o sa stam cuminti ca pe oua.E vai de noi,dar nu cumva sa spargem ouale de noi.Asta este generatia,a venit si inflatia,nu stiu daca mai avem si gratia.Generatia ca generatia,dar distractia te distruge ca ficsatia.Acum nu vreau toate sa-mi steie in mate,le scot aici pe fate,ca nu le tin in brate.Generatia se duce cu dracia,nici nu mai ajungi la dacia.O sa le platim noi bine,cu rusine,nerusine,cand ne macina mai bine.Nu stiu ce sfaturi sa dau,ca am si eu un cap,si pe el tot imi dau.Ce folos de toata truda,daca generatia a ajuns ca luda,si nu poti sa iei nici ruda.Ce scriu nu e delicat,nici important,dar e de strigat.Ajunge omul si pe luna,ori la luna,dar de generatia asta,nimic nu e,e tot nebuna.Eu cu toti care vorbesc,de generatia noua mult eu pomenesc.Ce sa mai facem si cu generatia asta noua?De generatia asta nu se prea vorbeste,doar se pedepseste,ca respectul le lipseste.Nu conteaza cum au crescut acasa,conteaza cu cine stau la masa.Acum eu nu am casa si nici masa,dar va scot afara,pe terasa.Eu tot le-am predicat,ca Ioan Botezatorul,sa se lase de pacat,dar ei nu m-au ascultat,dar plata acum ei si-au luat.Generatie iubita,fii mai limpezita,ca vei fii nenorocita.Daca nu vreti sa ascultati,pe maini bune eu va las.Dumnezeu cu indurarea,sa ne scape din pierzarea,fardelegilor tarzii.Doar ca o dare de resemnare,stiu ca si lumea asta e foarte mare,vreau sa stau mai mult pe picioare.Doresc generatiei de acum,malai si un drum bun,si fiecare sa stea la locul lui.Cu iubire pentru generatia noua care vine,ca nu cred ca alta generatie mai vine.Dar daca mai vine,si eu sunt plecata cu bine,va doresc tuturor mult spor in viata,si sa auzim numai de bine.Generatie,eu ma rog pentru gratie,sa ai vibratie!Esti un pui de om,dar maine esti om,si ai sa cazi ca un pom.Generatie noua fii pregatita,te asteapta o zi deosebita.Eu m-am rugat,te-am indrumat,valea,am terminat.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.