About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 24, 2019

Nu ori cine poate intra in inimioara mea...

Daca nu as stii iubi,viata nu m-ar putea implini.Iubesc si traiesc bine,ca banii pe mine nu ma tine.Ori cati bani ai avea,anii nu-i poti cumpara.Dar nu se poate,sa raman tot asa.Spun eu ce inima nu poate spune.De ce toate numai la inima se pune?De ce numai in inima se aduna?Vreau sa le vars afara,si tot in inima se rapune.Inima nu fii de piatra,lasa totul si da-le in balta,ca acum am si o dalta.Ori cum dau,ori cum o fac,de toate o slefuiesc,dar nu stiu cum sa o mai lecuiesc.Cantare la inima i-am dat,alinare cat de mare,am dus-o si la plimbare,nu am gasit nici o rezolvare.Aier in piept i-am tras,apoi le-am scos si pe nas,am baut si un ananas,toate pe o sfoara l-eam tras,nimic nu a mai ramas de tras.Cu inima nu e de jucat,ca te baga si-n pacat.Leacuri multe eu i-am dat,toate le-a refuzat,nimic nu mi-a acceptat.Am venit chiar acum cu ea la doctorat,si de gat ea m-a spanzurat,ca si spaghetele m-a infasurat.Nu stiu,ce sa ma mai fac?Inima buna,eu te-am intrebat?Cu ce leacuri sa te mai imbrac.Poate putin inima m-a ascultat,putin s-a mai calmat.Dar din nou inima,incercare mi-a dat,si suparare in mine a intrat.Dar eu tot nu ma las,insist de ea,sa nu mai fie asa de rea,ca o duc unde ea vrea.La plimbare,la mancare,la culcare,chiar si pe mare.Am facut un legamant,ca nu vreau la nimeni sa ma mai plang,fie inima cat de mare,chiar de nu-mi da ascultare,nu-i mai pun,nici o intrebare.O las sa steie in picioare,dar sa nu fie pe carucioare.Daca totusi am reusit sa-i spun,s-a mai cumintit de-acum.Nu-i promit marea cu sarea,pana nu vad ca-mi da aprobarea.Inima tu nu vorbesti,numai sti sa ma palmuiesti,si intepaturi imi daruiesti,sa stiu ca mai traiesc.Azi am fost eu si cu inima,si i-am spus ce m-a durut,chiar daca ea nu a vrut.S-a mai rusinat putin,ca am dus-o intr-un loc pustiu,unde mi-a adus mult suspin.Multe mi-a spus ca nu a inteles,de ce eu sunt in stres,ea nu mi-a gresit cu nimic mie,eu o tin doar in cutie.Frumos cu ea m-am comportat,totusi o minune,doar s-a mai intamplat.Inima sa stii ca nu te-am abandonat,tot la locul tau eu te-am lasat,si noi doua ne-am mai consolat.Stresul de inima l-am dat,viata inca nu s-a terminat,pe picioare acum am umblat.Va iubesc,inima mi-a spus,numai iubind,ai sa traiesti.La inima mea,pe toti eu v-am bagat,nu v-am sigilat,ramaneti neindentificati.O inima buna,si am plecat!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.