About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, November 23, 2019

Asta imi place...

Unii gusta viata dintr-o pipeta,altii stramba din nas sa nu-i intepe.Unii sunt la dieta,altii zic ca viata nu e corecta,iar tu zici ca eu sunt sireta.Astazi e bine,maine e greu,daca nu ai grije de tine,totul e un cliseu.Banii,un subiect delicat,si la dracu i plac.Cand banii vorbesc,oamenii tac,este un subiect delicat.Viata trece dintr-un loc,nu te baza pe noroc.La viata nu poti spune stop,ca te arde ca un foc,ca una peste alta,viata este un joc.Lumea nu e dreapta,si viata e stramba de tot,si din pacate,nu este antidot.Sa ai grije,ca te frige,si cand ninge.Stai chil,oricat ar fi de dificil,esti capabil sau probabil,intr-o lume nebuna,toti privesc la suma.Scriu la umbra,si dau din dramba,ca viata e stramba,ma mananca si ma indoaie ca toate se indoaie.Eu vreau sa fiu dreapta,si lumea e mai desteapta,acum ma stramb,si maine ma instramb.Chiar nu mai stiu sa zic nimic,sunt ca un pipirig,acum strig.Iubirea nu e dreapta.Dar chiar ca nici eu nu mai sunt dreapta,sunt nedreapta,si bosumflata,ca din nou magarii astia,au luat-o la dreapta,eu stramba,mai si ma instramba,cu o dramba.Asa frumos am scris,cu stramb si instramb,pana le instramb.Am zis ca sunt culcata,dar nu si calculata,nici calcata nici incalecata,dar asigurata de plata.Plata v-am lasat,eu am plecat.Cerul m-a fascinat!


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.