About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 24, 2019

Nu ma dau mareata...

Nu ma dau mareata,dar sunt iubareata,nu stau tot prin casa,mai privesc si in viata,ca sunt tanara si frumoasa.Nici mie nu-mi vine a crede,ca totul ce se vede,nu e natural,e un fals material.Acum privesc la viata,si am lacrima pe fata,chiar daca nu sunt asa de isteata.Vreau sa va scriu despre experienta de a fi prezenta,azi,acum si aici.A fi prezent inseamna,clipa de bucurie si de a o trai constient.Poate ca ma gandeam despre prezent si ce inseamna sa fi plin de voie buna.Si am mai inteles un lucru,oricat te-ai stradui,nu vei reusi sa atingi nici bucuria si nici elanul,pentru ca ele nu vin prin straduinta ci atunci cand esti relaxat complet.Aceasta a fost experienta mea azi,fiind o zi frumoasa,dar poate multe zile ca acestea nu vor mai veni.Deci azi am profitat de aceasta frumoasa zi.Ieri am fost asa,azi putin mai relaxata,si uite asa imi petrec zilele.Una sus si zece jos.Sunt ca si vremea,soare,ploaie,senin,intuneric,si inca sunt tot aici.Ia seama fiu al vremii,prin lumea-n care treci,sa-nveti din tot ce moare,cum sa traiesti in veci!De dimineata m-am pregatit,am facut salata de vinete si oua umplute cu ciuperci.Este foarte placut timpul afara,mai racoros,cate-odata te inadusi de asa mare caldura,dar asta este Arizona.Fratii si surorile mele au fost cei mai buni prieteni ai mei,ne-am inteles de minune,cind cineva avea nevoie de ajutor sau vre-o problema a fost alaturea de mine,m-a ajutat,m-a minghaiat,m-a incurajat sa merg mai departe cu viata,nu e drum de privit inapoi.Desi am pierdut pe sora mea cea mai mare,la numai 38ani si un frate 35ani si cumnata si nepoata,dar Domnul m-a ajutat sa inving,chiar daca cuvinte nu mai mi-au ramas de spus,raspuns aici nu voi avea doar sus in imparatia Sa.Asa ca daca aveti frati si surori iubitiva ca fratii si nu va batjocoriti uni cu altii.Aveti grije de voi si traiti in pace uni cu altii,eu aceiasi,pe curind.Acum prin lume am plecat,si la toata lumea ziua buna,v-am dat!Tatal nostru,care esti in ceruri,sfinteasca-se numele Tau,Vie imparatia Ta,faca-se voia Ta,precum in cer asa si pe pamant.Painea noastra cea de toate zilele,da-ne-o noua astazi,si ne iarta noua greselile noastre,precum si noi iertam gresitilor nostri.Si nu ne duce pe noi in ispita,ci ne izbaveste de cel rau.Caci a Ta este imparatia si puterea si slava in veci.Dumnezeu cu mila si indurarea,sa nu-mi tina de toata socoteala.Amin

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.