About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 17, 2019

Tot pe drum...


El ne-a iubit venind in Lume,ca noi pierduti sa fim salvati,la Golgota,ne-a mantuit.Stiind ca-i viu pot invinge teama,si eu sunt viu caci M-a salvat,si cand ispita grea ma va ajunge,pe bratul Sau ma simt mereu eliberata.Ca un copil ce se increde,in Tatal Sau pe-acest pamant,asa ma incred si eu in Domnul,caci de pacate,doar El m-a eliberat.Cand voi pleca in vesnicie,cand lupta grea v-a inceta,Il voi vedea pe nori de Slava.Sunt zile cand trebuie sa ne reamintim sa fim mai buni,mai plini de dragoste cu inima calda si mai deschisa.Fie ca binecuvantarea cereasca sa se rasfranga asupra noastra a tuturor si sa ne faca mai buni,mai intelepti.Redescopera sentimentele sincere ce ti se adapostesc in suflet,fii mai bun cu cei ce au nevoie de dragoste si sprijin,si la fel de iubitor si plin de caldura cum numai tu stii.El sa reverse asupra voastra sanatate,belsug si bucurii,sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va insoteasca pasii pe drumul vietii.Fie ca ziua de azi sa-ti aduca incredere,lumina,iubire,speranta.Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si multa sanatate,ca-i mai buna decat toate.



No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.