About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, November 20, 2019

O ploaie de multumire...





Lauda si multumire,eu cant de fericire ca ploaie am primit,ca semn de recunostinta.Minunat e Domnul meu,cat e de minunat El,ca ne-a dat inca o ploie buna din Cer.E o minune si vara si iarna,minune din vesnicii,dar mai mare minunea din Cer,ca El ne-a iubit.Am fugit afara am scos masina si am condus prin ploie,acum masina mea e ca bijuteria.Ce minunat e Domnul meu,ca din nou ne-a dat o ploie ca din Cer.Ca ploaia sa curga invataturile mele,ca roua sa cada cuvantul meu,ca ploaia repede pe verdeata,ca picaturile de ploaie pe iarba.Picuri de ploaie cad liberi din cer,pamantul isi deschide gura,insetat,si soarbe lichidul racoros,mult asteptat.Oamenii ar sta afara sa danseze in ploaie,sa intinda mainile spre Cer si sa se racoreasca,ca mai apoi sa stea cu gura deschisa si care prinde cei mai multi stropi de ploaie,castiga.Acum e perioada mea de ploaie.E timpul in care pot iesi afara si sa alergi cu picioarele desculte,ca asa vreau eu nu ca sunt obligata.Da,acesta e lucrul care-mi place cel mai mult.Dar stiti,uneori,pe ploaie,ti se racoreste sufletul,odata cu trupul te inviorezi.Priveste in sus,acele picaturi de apa care cad cu o viteza impresionanta,ce efect pot avea.Numai ca ploaia din viata ta,ploaia aceea a sufletului,ce produce?Cand strabat acestia valea plangerii,o prefac intr-un loc plin de izvoare,si ploaia timpurie o acopera cu binecuvantari.Cand un pamant este adapat de ploaia care cade adesea pe el,si rodeste o iarba folositoare celor pentru care este lucrat,capata binecuvantare de la Dumnezeu.In natural,nu poti face nimic in ceea ce priveste ploaia,decat sa o lasi sa cada.Asa ca asteapta ca Dumnezeu sa ploaie binecuvantarile Lui peste tine si lasa-le sa cada.Si vei fi binecuvantat cu mai mult decat suficient astfel incat dupa ce toate nevoile tale si ale familiei tale vor fi implinite,poti fi un canal de binecuvantari si pentru altii.O cat e de minunat Domnul meu!Ploaia,doar ea ne canta fara motive o melodie care poate sustine orice voce si orice versuri,ne mingiie durerea si ne sustine fericirea.Ne alunga in casa alaturi de oamenii dragi,si se lasa simtita prin picaturile atasate de haine.Azi,saturata de atata muzica,scriu,si ma inspir,apoi m-am decis sa ies in ploaie.Picaturile ploii si sunetul de care imi era dor m-au facut sa cant cantecul ploii,pic,pic,pic,ce mai ploua!Deci,ploaia chiar de ne aduce sau nu fericire,ploaia intotdeauna este binevenita pentru plante,si lumea care prefera s-o admire!Pasesc si o bucurie ma inconjoara.Ploua.Ar trebui sa fiu trista.Strada care era plina de frunze si mizerie,acum este curata.Ploaia a dat la o parte toate mizeriile.Aerul este curat,si simt miros de toamna.Si inima mea a fost asemenea strazi,care acum printr-o ploaie a fost spalata.E curatenie,lumina,iar bucuria imi inunda toata inima.



No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.