About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, December 8, 2019

Cand afara ploua...

Cand afara ploua si e-norat,si-n casa e asa de bine,manc ratata de oua.Ma mai gandesc la mama,dar stiu ca acolo in cer,e asa de bine.Mama m-a invatat credita,cantul si dragostea,si cand cu viata nu ma impac,langa mine mama,vin-o si spune-mi ce sa fac?Dar anii se cern si peste mine,si nu mi-e teama sa-mi deschid sufletul,sa-mi recunosc greselile,infrangerile.Daca m-ar intreba cineva ce inseamna mama pentru mine,pentru mine ea a fost totul.Mamele sunt locul unde dragostea rasare din pamant,si fericirea canta in onoarea nasterii noastre.Mamele sunt soarele care straluceste,sunt luna care lumineaza pamantul deasupra disperarii noastre negre,ca atunci cand suntem idurerate sa stim ca cineva ne vegheaza tot timpul.Oricare ar fi teama,durerea sau deznadejdea care umple viata,stim ca deasupra acestei furtuni avem mereu dragostea.Nu exista dragostea ca cea a mamei,si nici o legatura mai stransa cu pamantul,decat legatura pretioasa ce vine de la Dumnezeu dintre o mama si copilul sau.O dragoste este puternica,si nu se schimba niciodata,iar cand copii au mai mare nevoie de ea,dragostea mamei straluceste.Cand zilele se apropie de sfarsit,dragostea mamei continua sa traiasca.Nu exista cer pe care il vom vedea vreodata care sa nu fie aprins de prima dragoste,cea dintre mama si copilul ei.Datorita mamelor lumea noastra inca mai are delicatetea fina a zambetului,si fiecare vant al parfumul imbratisarilor ne-au dat viata.De aceea,multumeste-i mamei tale caci te iubeste cu o dragoste ce nu poate fi masurata in cuvinte.Cine are parinti,pe pamant nu in gand,mai aude si-n somn ochii,ca am fost,ca n-am fost,ori ca suntem cuminti.Astazi imbatranind n-e e dor de parinti.Sunt parintii acestia ce ofteaza mereu,niste oameni,acolo si ei,care stiu dureros ce e viata,sa traiesti pentru ei.Cine are parinti,inca nu e pierdut,cine are parinti are inca trecut.Ne-au facut,ne-au crescut,ne-au adus pana aci,unde avem si noi insine ai nostri copii.Iti astern flori si lacrimi de iubire,pentru tot ce ai facut,cu adinca multumire.Mama draga,mama mea,soare blind al diminetii,vei fi cu mine in gand pina la sfirsitul vietii.Amintirea ti-o pastrez,mama draga cu iubire pe vecie...


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.