About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, December 7, 2019

Am dat apa la moara...

Nu vreau sa m-i se strecoare,am dat apa la moara,sa nu mai ma doara.De cine sa nu ma mai doara?De mine,si sa am mare grije de mine,si sa ma iubesc si mai bine.Nu tot ce dai la moara,te omoara,te infioara.Am dat apa la moara,ca a fost o cioara,nu o vioara.Am vrut sa cant la vioara,si m-a deranjat o cioara,am pafugat-o sa zboare.Se zice proverbul,cand vrei sa scapi de cineva sau ceva,trebuie sa-l iei cu verbul.Tot dau apa pe moara,dar toate ma doboara,si ma gandesc sa nu doara.Toate-s in doara,pe sfoara,ca nu am gasit nici o moara.Nimic nu vreau sa mai moara,ca toti ma trag de sfoara,si toate ma infasoara.Acum mi-am facut o moara,si am jucat si moara,cu Marioara.Moara este buna de ceva,iti strecura si viata grea,si te duce tot asa.Unde este moara mea?Almintre-lea nu a fost moara mea,a fost a lui altcineva,dar m-am folosit eu de ia.Si cum toate curg la vale,am curs si eu agale,ochii mi-au plans a jale.Le-am pus toate la moara,si apa a curatat toate lucrurile murdare.Am invatat,m-am spalat,m-am curatat,inima curata mi-am pastrat,si toate problemele la moara le-am dat.Moara cursul ei si-a continuat,eu am plecat,apa nu s-a tulburat,si eu cristal curat am inventat.Totul a fost exterminat,eu m-am bucurat!Sa dati si voi apa la moara,cand sunteti suparati.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.