About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, November 15, 2019

De la un capat al pamantului...



Te roaga si crede,este un leac vindecator de orice rana.Numai prin rugaciune,ingrijorarile dispar,nelinistea si nerabdarea inceteaza,iar credinta sporeste.Sufletul care se roaga a gasit secretul fericirii.Armonia sufletului este rugaciunea.Rugaciunea nu este o trecere a timpului,este arma celor puternici pentru victoriile cele mai indraznete.Zi de zi,am atatea motive sa iti multumesc.Dar pana atunci da-mi putere sa tac inaintea celor care ma badjocoresc si sa ma rog pentru cei ce ma prigonesc.Tot ce pot spune in finalul rugaciuni,ca o copila a Ta,sunt cuvintele."Cred Doamne,ajuta necredintei mele!"Dincolo de un cer senin,e un Dumnezeu la care eu ma inchin.El tot si toate le-a creat,cu glasul Sau cel minunat.Azi il cunoastem pe pamant,ca ne vorbeste din Cuvant.Un zambet,un sfat,un indemn mereu,imi spune intr-una,nu iti fie frica,eu sunt Tatal tau.Daca tu ai ochi sa vada,daca tu ai duh sa creada,la ce-am facut cu ce am avut,pentru ce anume am trait.Ziua de azi ce o traiesc,vreau s-o pretuiesc.Timpul nu se-ntoarce la ce-a ramas,trece-n ritmul propriu fara glas.Intelepciune imi doresc,viata mea sa nu o risipesc.Unii au povesti fascinante de viata,pline de invataminte pentru cei ce le asculta,iar altii isi duc viata in tacere,singuri.Asculta fiul meu,si te intelepteste si indreapta-ti inima pe calea cea dreapta.Pune-ti nadejdea in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe priceperea ta.Simplifica-ti viata si fa-o mai frumoasa.Aici,departe,la capatul celalalt al pamantului am gasit o lumina,era rugaciunea care te transforma,ca ratiune de a fii,iubirea.Merita sa traim doar pentru iubire si prietenie.Sunt sigura ca putem intalni mereu oameni care ne pot deveni prieteni.Va indemn deci,inainte de toate,indemnul credinta si puterea primita,mi-a smuls gandul calator,si l-am asezat acolo unde trebuia.Sa ai o saptamana relaxanta,ganduri frumoase sa te inconjoare,sufletul sa iti zboare cu speranta catre soare!Sa aveti o zi senina!










No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.