About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, November 13, 2019

O intrebare intrebatoare...

Sa traiti,voi ce mai faceti?Mai faceti fata?Va dati si peste fata?Care este medicina muncii?Aveti si muci?Tu m-ai stranuti?Cu ce te mai ocupi?Ai stupi?Ori esti la zdup?Nu-mi spui?Eu ce sa-ti spun?Nu stiu cu ce te lupti?Sunteti multi?Stati in munti?Sau prindeti naluci?Ai raspuns?Te-a patruns?Nu te-a strapuns?Cand te culci?Mai vrei si nuci?Ori esti satul de balamuci?Unde te duci?Cu ce papuci?Sa nu te incruci?O sa te descurci?Eu te intreb?Tu nu-mi raspunzi?Care e urmatoarea intrebare?Urmatoarea intrebare intrebatoare?Cum sa stiu?De ce ma intrebi?Doar de curiozitate?Cand ma lasi?Tu manci papanasi?De politica nu te lasi?Nu esti un las?Esti un smecheras?Acum eu sa te las?Sa te iubesc?De ce o faci?Si tie iti placi?Asta ce e?O comedie?Nu cred ca e piftie?Am dat-o prin alifie?E vie?

No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.