About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, December 28, 2018

Eu cu parul,fratele cu harul!


O zi buna se cunoaste cand ai voie buna.Pai eu am fost cu parul,ca nu am putut umbla,si fratele meu cu harul,ca eu sa pot canta.Si la munte,si la vale,si eu mi-am spart picioarele pe cale.Fratele meu cu tunul,eu dupa el,ca si furtunul.Si ce am mai visat?A fost o piatra acolo,si ne-am bagat,ca si sub pat.Ne-am amintit de amintiri,pe care numai noi le stim.Totul sa meritat,a fost ca pe la Bujac.Ne-am gandit si la mama noastra draga,cum am facut-o noi sa urce muntele din graba.Peripetii de colindat,sunca,carnati,toate le-a pus la afumat,si noi tot am depanat.Mie nu prea imi place scrisul,ma dau mai bine cu povestitul,cu cititul nu prea le am,dar le-am sucit cu rasucitul.Zile bune sa se adune,chiar si grele,urancand pe munte,sa se mai uite.Am fost ca niste pustani,si tot de bolovani am dat.Am crezut ca muntele o sa se imburde,si helicopterul va veni pe munte.Dar nicidecum nu am dat gres,un helicopter a aparut din mers.Sa uitat si ne-a pozat,ca noi numai ne-am mirat.Pietrele sau transformat,in amintiri de neuitat.Le-am adus aici cu mine,ca sa se stie,de atata galagie.Pot sa spun,nu am plecat,pana noi nu ne-am pozat,si va sta de marturie,chiar acuma cand se scrie.O sa le pun si pe ecran,ca am iesit ca un fazan.Totul a fost bine,numai cateodata,am picat de-o data.Nu m-am prabusit,fratele meu ma izbavit.Asa mi-a spus el mie,asa iti trebuie,militarie,uniforma nu ti-ai luat,numai palaria in cap.Cu slapoace,nu pitoance,si am fost de rasul in sat.M-a luat asa de tare,ca eu nu le-am meritat.Hei fratiuca,vezi de husca,baba asta sta sa musca.Si asa le-am depanat,pana eu m-am saturat.Catre vale in jos,iar ne-am catarat,si din nou iar am plecat.Frate draga,sa ne fie da bine,a noastra aventura,cu palarie.Amandoi palariosii,si muciosii,budigosii,besinosii,morocanosii,am facut si pe scortosii.Iatrata-ma daca am zis asa,altfel nici nu se putea,am trait ca si bosii.Anul nou care o sa vie,am facut poza si cu o palarie.Am crezut ca ma rostogolesc pe jos,nici nu am putut sa ma dau jos.Incercarea a fost mare,am ramas drept in picioare.Pot sa spun ca bine imi pare,fratele meu m-a luat cu el la o plimbare,si in fata cand am iesit,muntele noi l-am zarit.Asa a inceput povestea mea.Da cu parul,hai cu harul!

afumatoria
soanca la afumatorie...lui Ioanea priceputul




No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...