About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, June 7, 2023

Be happy,and don’t worry!

Don’t worry,be happy,e vara!M-i se-mpare ca e vara,si nu pot sta mult pa afara.Caldura mare,umiditate de la soare,si ploaie in caldare,sa ne-mbaiem la soare.Am vrut sa fiu iubire,si am ramas iubire.Nu am vrut sa fiu pentru nimeni o povoara,am vrut tot vara.Nu pot sa fac vara toamna,si nici toamna vara.Am vrut sa fiu si o vioara,sa cant intru-na in nesfarsita vara.Nu vreau sa fiu tristete,ca ajung prea repede la batranete,si vreau sa scriu doar versuri,de iubire si frumusete.Nu vreau sa pierd nici o vara,nu vreau iubirea mea sa moara,vreau frumusetea sa ma inconjoara.In simtire nu vreau ca sa doara,o sa cant tot la o vioara.Aleg chiar acum de dimineata,sa fiu vesela si voioasa,si sa multumesc lui Dumnezeu,ca sunt cu picioarele,acasa!Nu ma ingrijorez,vreau bucurie sa aleg,sa fiu fericita,si sa tot visez!Alege si tu,sa nu te ingrijorezi!Don’t worry be happy!E vara!Be happy,and don’t worry!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...