About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, May 14, 2020

Tot cerul e de partea mea...

Plang,si-mi sade bine,nu plang dupa tine,se leapada timpul de la mine.Clipa e scurta,moartea e lunga,si viata tare subreda.Azi am scris pentru viata,ieri a trecut,maine poate e foarte scurt.De multe ori nu este dreptate,cand doua inimi se iubesc,si foarte scurt timp ei petrec.Nu e drept.Dar Dumnezeu este drept.Si bucuria e asa putina,si durerea vezi ca nu se alina,si atunci bagi de vina.Multe sunt din vina,chiar daca soarta e haina,si ne scoate de pe sina,numai dorurile ne alina.Ai un dor si o inima,spune ce alegi,si sa nu-i bagi de vina?Viata vine si se duce,si atunci cand e mai dulce,ea se duce.Am inteles de ce trebuie sa fie asa?Ca cerul sa ne deschida poarta,si sa nu ne certam cu soarta.Cand poarta s-a deschis,am intrat in Paradis.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...