About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, May 15, 2020

O floare...

Poate iti aminteste ceva,sau despre cineva,de pe undeva,cand ai daruit floarea ta.O amintire,un suris,un cant cum tu te alinti,poate ceva.Nu o sa uit pana mor,sunt clipe de zbor,cand am trecut si prin nori,dar am privit cu drag la flori.Doua lacrimi,si m-am mangaiat doar cu flori,si mi-am zis,hai,nu mori.De atatea ori am cazut,dar floarea din mana mea nu a cazut,ia m-a tinut.Cand m-am ridicat,din nou floarea mi-a mirosat,si parca am inviat.O floare,sau cum vrei sa-i spui,un trandafir,poate fi si un crin,dar de mireasma e plin,si cu parfum de senin.Atatea flori eu am primit,ca pe toate le-am iubit,si le-am pastrat doar in amintiri.O floare sunt si eu,si tu,chiar noi,dar de parfum ne molipsim si noi.Pentru tine,o floricica,pentru mine nu conteaza,poate sa fie cat de mica,ca e tot frumusica.Am imbratisat si flori,chiar si pe surori,ca doar noi suntem doar ca niste flori.Nu e nici o sarbatoare,dar eu in fiecare zi primesc cate-o floare.In natura cand ma duc,drept la flori eu ma arunc,si le spun cu drag,cat de mult iele mi-s dragi.Multe in lume am aflat,multe m-au si bucurat,dar multe de dragoste m-au invatat.Pentru mine amintirile,sunt in toate zilele,si le pretuiesc ca si diamantele.O floare si o amintire,care ramane mereu vie.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...