About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, February 23, 2020

Este bine...


Spune ce ai pe inima sau in inima.Pe inima am greutati,si in inima sageti.Cat de tare te doare inima?Pe mine imina ma doare foarte tare!Bea apa multa daca inima ti-e goala,si unge-o cu smoala!Daca e goala,nu mai ma baga in boala,o scot la iveala,si o scriu cu acoreala.
10 modalitati pentru controlarea hipertensiunii
1.Controleza-ti regulat tensiunea.
2.Este bine sa cunosti care este greutatea ideala pentru inaltimea si varsta pe care pe ai.Incearca sa nu te indepartezi prea mult de acea greutate.
3.Nu utiliza foarte multa sare cand gatesti. Incearca sa eviti produsele sarate.
4.Urmeaza un regim alimentar scazut in grasimi si colesterol.
5.Controleaza-ti consumul de alcool.Evita sa bei mai mult de un pahar de bautura pe zi.
6.Ia-ti medicamentul conform indicatiilor medicului.Nu sari peste nici o pastila daca doctorul te-a sfatuit sa o iei zilnic.
7.Prezinta-te regulat la un consult medical.
8.Urmeza sfatul doctorului privind activitatea fizica.
9.Asigura-te ca toti membri familiei,parinti,frati,surori,copii,se prezinta regulat la medic pentru a-si lua tensiunea.
10.Renunta la fumat.







No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.