About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, February 22, 2020

Sa va mustre Domnul!

Atata obraznicie,si ce mare galagie,numai este pic de simtire.Stim cu totii ca lumea este intoarsa pe dos,si toate merg cu susul in jos.Fara bun simt si te calca si pe dinti.Dar asta este,si acum le-am spus,asa cum se potriveste.Mustre-va Domnul!Dar pana atunci,lovim tot in stanci.Am fost calcata pe dinti,si le-am spus ca sunt tare fierbinti.Limba nu mi-a inteles,dar eu le-am spus cu inteles.Nu vreau sa raman fara de inteles,dar nu am nimic de ales,doar cu o mustrare s-au ales.Jelitul sa nu te infranga,dar mustrarea sa te doara.Si cine s-ar opri sa planga,cand codrii freamata alaturi.Nu-i vina ta,nemilostiva lege a firii.



No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.