About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, February 19, 2020

Iarta-ma,Dumnezeul meu!πŸ™

Pentru gandul nesfintit,
Pentru tot ce am gresit,
Pentru vorba fara har,
Doamne iarta-ma,Tu,iar.
Pentru timpul meu pierdut,
Fara rodul ce l-ai vrut,
Fara dragoste cu jar,
Doamne iarta-ma tu iar.

Pentru felul meu firesc,
Printre oameni cand pasesc,
Pentru traiul in zadar,
Doamne iarta-ma,Tu,iar.
Pentru nevegherea mea,
De-a ramane in voia Ta,
Pentru tot ce a fost murdar,
Doamne iarta-ma,iar si iar.

Da-mi rabdarea ce-ai grait,
Sa-mi plec fruntea umilit,
Pentru ravna mea,macar,
Doamne,iarta-ma Tu,iar.
Caci iertarea ce mi-o dai,
Imi pastreaza a-l pacii rai,
Si ma poarta iar si iar,
Doamne in vesnicu-ti hotar.
Iarta-ma Dumnezeul meu!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.