About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 1, 2020

Hai,hui,sui,oricui sa-i spui!

Chiar acu ma sui,la lume sa-i spui,chiar oricui,chiar nimanui.De 1Martie am plecat,la flori frumoase de mirosat,ca lumea intreaga s-a intoxicat si contaminat.Dar eu tot am plecat,hai hui sui,si m-am plimbat.O zi frumoasa in inima mi-a ramas,cand pe o fata dulce,eu am calcat.Ea nu s-a suparat,m-a binecuvantat.Lucia m-a incurajat,ca eu i-am spus ca nu am casa aici in stat.Dar am o casa,sus la al meu Imparat.La locuinta mea eu doar m-am relaxat.Am mai spus ca ce mai are valoare,daca coronavirus ia amploare.Lumea intreaga in panica a intrat,dar pe mine nu m-a infricat,ca la casa mea,oricum eu m-am indreptat.Asa ca o indemnare,sa nu va luati locuinta mare,ca trebuie sa stati bine si pe picioare.Toti avem o menire in lume,sa raspandim doar veste buna,ca de rele suntem macinati,si sa mergem sa mirosim si niste maci.Daca macii nu miroase,sunt mai multe flori prin piata,si sa ne bucuram de viata.Sanatate si iubire,pana la cealalta intalnire!Un martisor tuturor,si sa incepem primavara mai usor.


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.