About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, November 16, 2019

Am mai pierdut o postare...


Cuvintele frumoase se spun in soapta,iar faptele bune se fac in tacere.Sunt postari la care cuvintele sunt singure,si cuvintele abia vor sa se aseze in fraze.Scriem usor despre ce ni se intampla,bun sau rau,dar ne adunam cu greu ca sa scriem despre durere.Vorbele nu ajung ca sa transmiti ceea ce vrei.Suferi cand cineva moare,te bucuri cand ajuti,parintii cu disperare plang,simt ca nu mai pot duce crucea.Daca doriti sa faceti sa zambeasca sufletul,constatam cu amaraciune ca multe din faptele de binefacere se fac din mandrie,pentru o reclama.Toti ne comportam ca niste actori pe scena.Una este viata noastra,si alta este viata cu care ne expunem in fata lumii.Necazurile sfintilor se termina cu bucurie si binecuvantare.Cei ce seamana cu lacrimi,vor secera cu cantari de veselie.Ceea ce scriu azi,se datoreaza gandurilor de ieri,iar ceea ce gandesc acum naste ziua de maine,viata este creatia gandurilor mele,cum imi sunt gandurile asa imi este viata.Toti oamenii cauta fericirea in diferite nemultumiri.Daca ai dragoste invingi.Daca o ai esti de neinvins...


















No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.