About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, April 1, 2017

Biruinta cu Credinta...


Pe ganduri sedeam eu la tarm,
Peste mare in larg eu priveam,
In duh,gandul meu mi se duce inapoi,
Inspre timpul trecut!
Un prieten pluteste in fericire,
Si apoi in mormint a cazut!
Dar ori cum schimbase-va timpul,
Inainte eu merg,tot mereu!
Puternica doar in Domnul meu.
Numai EL ma pazeste de rau!
Regret ca repede sa dus al vietii vis frumos,
Retin un dor ce-i greu de spus.
Un dor sublin duios!
Eu nu aveam nici cand frica,
De atunci si pina acum,
Prin cate am trecut si cate am indurat,
Furtuni grozave mau ranit,talazuri mau brazdat!
Dar azi nu stiu ce sa mai zic?
Stiu caci numai El m-a ajutat!
In ziua mea cea grea.







No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...