About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, December 24, 2016

Ploua,pic,pic,pic,de Craciun...

Apara ploua,pic,pic,pic,si ce frumos,Craciun sa mai stai un pic.Se vede luminitele pe pom,si ploaia cade tot mai incetisor.Craciunul se sarbatoreste in fiecare an la 25 decembrie,fiind una dintre cele mai importante sarbatori,nasterea Domnului Isus Hristos.In aceasta zi fiecare incearca sa fie mai bun cu cei din jur,sa daruiasca pentru suflet,dragoste si iubire,si pentru trup daruri celor pe care ii iubesc.Si in aceasta noapte s-au deschis cerurile facand din Craciun o sarbatoare sfanta care lumineaza sufletele oamenilor.Pentru fiecare dintre noi,Craciunul reprezinta un moment deosebit.Este o sarbatoare care ne aduna acasa linga cei dragi.In aceste momente privim viata altfel,si ne deschidem sufletul mai usor.Pentru mine Craciunul inseamna bucuria nasterii Domnului nostru Isus,chiar daca pentru altii inseamna decat Mos Craciun.Intotdeauna m-am gandit la Craciun,ca la un timp bun,un timp placut,sa fii bland,iertator,singurul timp in calendarul lung al anului...


No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.