About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, December 24, 2016

Totul din obicei...

Nu conteaza ca a plouat,conteaza ca adrenalina mi-a pulsat,am cantat si am gustat din o noua aventura.Bine imi pare ca a plouat,si eu pe toate le-am cantat.Vi s-a intamplat vreodata sa stiti un lucru dar sa nu stiti,chiar nici habar sa nu aveti despre celelalte?Imi place ploaia,deoarece ma face sa visez cu ochii deschisi,sa simt aerul curat pe care ploaia il da,sa simt aroma ploii ce cade pe copaci,este un sentiment unic.Si daca tot e sa vorbim despre ploaie,nu doar cea a naturii este frumoasa si necesara,ci si ploaia care ne loveste tot timpul,adica greutatile care vin si dispar.Astazi poate e asa,maine e altfel,e doar o ploaie care trece si prefer sa ma indrept spre soare ca e mai interesant cand e soare si nu cand ploua,nu?Suntem oameni,visatori,tot in functie de circumstanta.Natura este cu siguranta un cadou pe care de cele mai multe ori uitam sa il valorificam.Natura ofera atatea posibilitati simple de a clipi fericit incat noi in ignoranta noastra le uitam.Ploua si consider ca e vreme potrivita pentru meditatie,cateva clipe de liniste sufleteasca,doar eu si stropii de ploaie.Lasa-ti sufletul mangaiat de imaginea acestor ploi,intamplator si cu sufletul meu.Am nevoie de liniste,sufletul ma inunda.Timpul trece,iar eu mi-am incarcat sufletul cu energie,si m-am bucurat de o ploaie mult dorita.Domnul sa ne ajute sa ne oprim si sa mai meditam la ce e in jurul nostru.

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!