About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, November 11, 2016

La Gradina japoneza a prieteniei...

RO HO EN,(in engleza,The Japanese Friendship Garden ,in japoneza, Ro Hō En,in romana,Gradina japoneza a prieteniei, este o gradina japoneza autentica de promenada/plimbare,cu iaz,insula si poduri,avind elemente caracteristice altor tipuri de gradini japoneze,situata in nordul centrului civic al orasului Phoenix,comitatul Maricopa,statul Arizona,Statele Unite ale Americii.Numele gradinii,Ro Ho En este o combinatie a trei kanji din limba japoneza.Ro(鷺?)inseamna stirc,pasarea simbol a orasului Himeji.Shira Sagi Jou,cunoscut si sub numele de Castelul Stircului Alb,este un castel medieval din Himeji,care are peste 300 de ani.Ho(鳳 Hō?)este semnul kanji pentru pasarea mitica Phenix(sau Phoenix),iar characterul En(園?)inseamna gradina.Gradina japoneza a prieteniei,numita Ro Ho En,este un proiect comun intre orasul Phoenix [City of Phoenix]si orasul infratit Himeji,Japonia.Primarul orasului Himeji,Matsuji Totani,a propus gradina in 1987 pentru a cimenta relatiile de prietenie dintre Japonia si Statele Unite si,in particular,dintre oamenii din Himeji si Phoenix.











No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...