Sunday, February 28, 2016

Draga bunica...

Draga bunica
De cand am plecat din Listra am lucrat cu Pavel si cu tovarasii lui.Am scris mai multe epistole fratilor impreuna cu el si recent am primit si eu doua epistole de la el.Am fost si eu inchis pentru evanghelie,dar mi s-a dat drumul.Draga bunica,iti multumesc de cresterea pe care mi-ai dat-o,iti multumesc ca m-ai invatat Sfintele Scripturi din pruncie.Iti multumesc ca si tu si mama mi-ati turnat de mic placerea pentru Cuvintul lui Dumnezeu si increderea in autoritatea acestui Cuvint.Acest Cuvint invatat de mic mi-a dat intelepciunea care m-a condus la mintuire.Vremurile care urmeaza sunt foarte grele,bunica draga.La Corint sunt certuri si pacate mari,dezbinari.E multa mindrie si sectarism intre frati.La Tesalonic se dau tot felul de invataturi despre viitor.Pe alocuri unii zic ca a si venit invierea,altii au inceput sa caute ca prin cuvintari inselatoare sa aiba un  castig marsav.La Efes au fost lupte mari,aproape toti l-au parasit pe Pavel.Peste tot sunt probleme mari si vor fi si mai mari.Vor fi si atunci bunici si nepoti.Draga bunica,tu ca bunica m-ai invatat pe mine,nepotul tau,Cuvintul lui Dumnezeu,m-ai invatat Sfintele Scripturi.In vremurile din urma vor fi tari unde acest lucru va fi interzis.Vor fi vremuri si tari unde daca o bunica,sau o mama sau un tata ii va invata pe copii Scripturile Sfinte,asa cum ai facut tu cu mine,nepotii lor vor fi rapiti din familie pentru totdeauna.Vor gasi pretexte ca sa se opreasca peste tot invatarea copiilor.Draga bunica,Pavel a spus batrinilor din Efes ca dupa plecarea lui,dintre ei se vor ridica oameni care vor invata lucruri stricacioase.Acestea vor fi in adunare,adunarea nu va mai fi adunare.In viitor oamenii se vor aduna la adunari ca sa le placa nu ca sa se zideasca in invatatura Cuvintului,isi vor da invatatori dupa placerea lor,vor dezvolta teatre si spectacole pentru distractie crestina,si asa vor lepada pe nesimtite Sfintele Scripturi.Draga bunica,tu m-ai crescut bine,dar in zilele din urma nu va mai fi asa.In zilele din urma nici bunicile,nici mamicile nu-si vor mai invata nepotii sau copiii Sfintele Scripturi si generatie dupa generatie se vor instraina de Dumnezeu.Parintii si bunicii,in loc sa-si invete copiii in fiecare zi,ii vor da la anumite scoli duminicale,nu din grija pentru sufletul lor,ci ca sa-si spele constiinta,sa creada ca au facut ce trebuie,iar restul timpului,acasa,si bunicile,si mamicile si nepotii vor sta la televizoare,computere,tablete sau telefoane si Cuvintul care tu l-ai sadit in mine nu-l va mai sadi nimeni în nimeni.Draga bunica,multumesc ca m-ati crescut asa,ca m-ati invatat din pruncie,mai tirziu nu ma mai puteati aduna.Draga bunica,datorita muncii tale si a mamei,de invatare a Scripturilor din primii ani ai vietii mele,eu sunt acum crestin.Bunica,tu si mama ati pus in mintea mea aceste lucruri,ati fost bune slujitoare ale lui Isus Hristos.Tot la fel am facut si eu,am pus in mintea fratilor si surorilor,aceste lucruri,si sunt un bun slujitor al lui Isus Hristos,iar la venirea Lui El imi va spune bine sluga buna,intra in Imparatia mea!
nepotul tau,Emanuel...



No comments: