About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, October 2, 2023

Ziua bunicilor…

Pe 2 octombrie se sarbatoreste„ziua bunicilor”.Asa cum i stim,cum i avem sau doar cum ni-i amintim,bunicii au ramas pentru cei mai multi dintre noi fiintele cele mai iubitoare si mai blande de pe pamant.Tot la fel mi-au ramas si mie in minte,pentru totdeauna:cu vocile cele mai dulci,cu gesturile cele mai ocrotitoare,cu sufletele cele mai marinimoase,cu palmele cele mai batatorite,cu ochii cei mai des inlacrimati.Mergeam la bunici de cele mai multe ori in vacante.Minunati si credinciosi bunici am avut eu.Nu stiu cat am influentat nepotii mei,dar cred ca sunt o bunica buna.Salutare tuturor bunicilor,multa sanatate si prosperitate!

No comments:

La neamuri…

Lavinia ne-a vizitat din London Anglia.Si ne-am bucurat impreuna la Ilonka si Dorel Micula,cu fratii Micula.Domnul sa ne binecuvinteze pe...