About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, July 28, 2023

Toate trec,si altele vin…

O poveste adevarata,care nu se uita niciodata.In 1993 Emilia,sora mea a plecat,in Cer sus,la Domnul Isus.In 1996 fratele meu Stefan(Utu)Adriana sotia lui si Dana nepoata lui,tragedie mare ne-a lasat.In 2000 tatal meu a decedat,pe urmele lor a plecat.In 2016 mama mea ne-a lasat,si in Cer a colindat.In 2021 fica mea Camelia,cu moartea s-a jucat,si a falimentat,atunci toate sau alineat,in Cer toti ei au cantat,de dureri ei au scapat.Iar eu,aici,acum,si nu stiu cum,Domnul zile mi-a scris,pe drum,sa nu ma infum.Asa e viata fratilor,vrei nu vrei,trebuie apa sa bei,sa fim mai voinicei.Cand mi-e scrisa ziua,nu mai vreu nici palaria,nu o sa mai vad nici sicria,doar ma duc,nici nu va mai tuc.La toti ne vine randul,cand nici nu-ti vine gandul,doar strabatand-ul.Fiecare cat rezista,si cat largimea mai exista.Toata viata stam in rand,si tot ce ne pica in cap,primind.Fratilor,asa e viata!
Toate trec si ne lasa cu suspin,si altele vin,si ne face venin.Amintiri ce nu mor,dar dor.
Eu am facut acest tort la nunta fratelui meu Utu-in 1986 Chicago

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...