About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, October 4, 2022

Observ…

Din nou o postare cu afirmare,de la fica mea Ramona.Numai ce a venit acasa si mi-a aratat numarul de masina,si imediat m-am pus pe treaba,inspiratia a fost,"Observ."Observ si aspir la o evadare in avalansa reveeirilor.Sunt pierduta in neantul amintirilor,ascult tacerea din suflet,cum canta un cantec,ca un of,la rascruci.Ascult,privesc,observ si iar ascult,cum tacerea bate dintr-o parte,fara sa stie de al meu gand.Ascult cum respira ceasul,si eu imi fac avant,sa opresc tic tacul,si din nou sa cant.Incerc din nou sa ascult tacerea,dimineata cand ma scol,dar pana imi vine puterea,ma apuc sa cant.Inima imi bate,nu vreau sa-mi sperie Rasaritul.Ascult,meditez,si astept sa inteleg tacerea de pe bolta cea albastra.Am aflat mai demult ce inseamna sa te doara,am invatat sa ma ascund dupa cuvinte,apoi sa tac si sa fiu cuminte.Ai ascultat vreodata,tacerea unei frunze,si ai vazut cum pica?Caderea ei e moarte,ea nu se mai ridica,asa e si la om.Ti s-a intamplat vreodata sa fii trist?Ce urata e singuratatea,dar mai grea parca-i dezamagirea.Candva aveai totul,iar acum ai ramas cu mainile goale,te macina.Te intrebi unde,cu ce ai gresit si astepti raspunsuri,dar in zadar,nu s-au ostenit nici macar sa-ti intinda o mana sa te ridice.Era un soare stralucitor si dintr-o data tunete si fulgere,au stapanit cerul vietii.Deseori in viata este greu,dar traind alaturi de Dumnezeu,greul devine mai usor.Am vazut multe si voi mai vedea,dar as vrea sa pot face o schimbare,sa las in urma mea o lume putin mai buna,un zambet,o picatura de iubire,o amintire frumoasa,putina fericire.Nu intentionez sa plictisesc pe nimeni,si nici nu daruiesc lectii de viata nimanui,doar impartasesc cu voi ganduri adunate de-alungul calatoriei,in asteptarea asteptarilor,sa vina ziua in care sa nu mai astept pe nimeni si nimic,astept Eternitatea.Stau si privesc in jurul meu,si observ anumite lucruri care deseori ma intristeaza,alteori imi dau de gandit.Sa fii multumit cu ceea ce ai,nu cu ceea ce esti.Multi dintre noi am uitat sa recunoastem,asteptarea face parte din orarul vietii.Timpul este profesorul,care ne da mai intai examenul si apoi si lectia.Totul vine la vremea potrivita,pentru cel ce stie sa astepte.Trecuta de copilaria fizica,dar savurand copilaria mintii,sunt mai degraba interesanta pentru persoanele cu imaginatie din anturajul meu,care isi inchipuie ceea ce nu e,si ar vrea sa fie.Tinand cont de speranta de viata,consider ca am avut parte de viata ascendenta pana acum,a zambi din nou.Nu posed inteligenta emotionala.Lauda de mine nu miroase a bine,ma straduiesc sa fiu optimista.Maine se va ridica si va surade din nou si va oferi celor din jur tot ceea ce are ea mai bun,insa azi este ea care care are nevoie de sprijinul celor din jur.We all have the strength in us.It`s our decision to use it or not.Observ ca sunt ceea ce sunt.Observ ca mai am si ceva,de cate un pic,dar de astea,nu va zic.Observ mai multe,decat iti dai tu seama,acum pe mine ma ia teama.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...