About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, March 14, 2020

Ai mila,Doamne,de lume...

De ce atata nedreptate?Doamne,cat sa mai stam tot in casa?Tra sa stam mai frate in casa,e buna ori nebuna,chiar daca mai trece o luna.E foarte greu sa stam in casa,si cu mainile tot pe masa,si sa ne spalam si pe fata.Avem azi o lume plina,de dureri si pandemie,si nu se trateaza cu nici o alifie.Se spune sus si tare,ca virusul nu moare.Poti sa pui pe el palinca,si mujdei si alcool,vitamina C si B2,ca nimic nu ajuta sa-l omori.Ultimul indemn,doctorii ne spune,sa ne spalam mult pana facem spume.Si cu ochii pe sapun,de care e cel mai bun.Si daca nu va spun,sa traiti ca la-ti luat,descurca-te,eu am plecat,si in casa am ramas.Daca te arde,nu iesii,nu stii daca il dai sau iei.Azi stai departe daca poti,maine,sa putem fii din nou toti.Si daca de altii nu ne pasa,sa stam macar noi,mai pe acasa.Ada Doamne nici un virus,nici papirus,ai mila,Doamne de noi!Pandemie,epidemie,economie,toate sunt schizofrenie!In panica lumea a intrat,magazinele goale le-a lasat,si sfarsitul lumii a evadat.Nu fac nici o gluma,dar tot ce-am scris,e foarte adevarat,privirea-n sus,si ne-am eliberat!Cat va fii pamantul,de virusi si pandemie nu v-om scapa,doar de boli noi vom invata.La treaba fratilor,vom rezista!Fie ce-o fii,cu totii ne vom lecuii!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.