About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, March 14, 2020

Baba se piaptana,nu e gluma...

Ce mai este nou in lume?Soarele din nou a rasarit!Ce sa va mai scriu eu lume,la voi mult eu m-am gandit.Va scriu o minune,sunt aici si eu va cant.Nu stiti voi multa lume,cum ma zbat si cum ma lupt?Dar in ciuda tuturor problemelor vietii,le strabat si le razbat.Nu e nimic de mirare,ma bagai intr-o caldare,sa ma balacesc cu multa sare.Ziua buna sa ne fie,si la treaba cat mai mult.Asa se traieste bine,cand muncesti nu ti-e rusine,si mai trece o zi cu bine.Am iesit in aier liber,ca asa scriu eu mai bine,si durerile ma lasa,ca le-am lasat la ele acasa.Lume draga,lume buna,nu va suparati,uitati-va sus spre cer,si rugati-va lui Dumnezeu.Eu in ciuda vremii grele,cant cantari sa uit de ele,si in ciuda tuturor cant de cu zori.Chiar de ciuda nu-s nebuna,eu fac in ciuda cand toata lumea e nebuna.De ciuda,de ne ciuda,baba nu mai poate sa auda,doar se imburda.Asa e viata fratii mei,azi esti cu ciuda,maine cu ruda mai ajungi si pe urda.Nu sunt o coplesitoare,mai gandesc eu cu ardoare,ca sti to oare,viata e o spectaculoare.Hai sa mai prindem si cate o culoare,de onoare.Un tril de pasarele ma cheama catre ele,si-mi intoneaza un cant de buna voie!Ce frumoasa-i viata,cu liniste ca si dulceata,si-mi insenineaza fata.Dimineata cand ma scol,cant in ciuda tuturor,hai vecine,hai Marine,vino sa te prinzi cu mine,si sa dam mana cu mana,pe pamantul infratiei,sa stie toata lumea ca eu sunt vie.Necazurile-mi trece,durerile le spetece,si problemele le zdrobeste.Daca nu e una,e cealalta,oricum viata te descalta.Cu zambetul pe buze,inca nu mananc frunze.Am ajuns cum am ajuns,dar sus inca nu am ajuns,dar toate pe mine m-au ajuns.Nu sunt singura pe lume,cu un nume fara renume,viata pe mine vrea sa ma zugrume.Telefoane peste telefoane,primesc si nu vreau cu nimeni sa impartasesc,eu nu vreau sa ma deranjez,eu ma sfintesc.Si voi va puteti sfintii,nu va jucati cu gainarii,lasati-va de porcarii!Acum sa fim politicosi si asa mai omanosi.Vreau sa traim frumosi,mai luminosi,asa mai aspectosi,nicicum uriciosi.Bucurati-va cu folos,ca tot neamul meu e falos,sa fim cu totii de folos!O zi buna,sa cantam cu toti in struna,pana la o noua luna!Pa,pa,pandemia va pleca!


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.