About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, January 20, 2020

Infrunta-ti frica...

Sunt constienta despre toate,si de toate.E cu putinta sa zici,cuvinte,nu voi lua asta ca pe-o insulta,am auzit atitea,facandu-si cuvintele sa treaca,pentru o viata.Am vazut atatea,si chiar si astazi,in ciuda intregului postmodern,in dorinta de a schimba viata,in mistere religioase,incat nu e nea­parat sa auzi zicandu-se,ca niste cuvinte nu sunt decat cuvinte.Performantele pot schimba ceva pe lumea aceasta in care traim,perspectiva mea de viata este foarte restrinsa,privesc cu luciditate toate astea.Nu mi-e frica de moarte,va veni la un moment dat.Nu am niciun fel de spaima,nu vreau sa fiu expusa.Cel mai civilizat lucru si cea mai frumoasa manifestare a consideratiei pe care o ai pentru un om drag,sunt o floare si o urare.Nu vreau sa joc un spectacol,nu vreau sa am spectatori,doresc sa nu fiu expusa.Nu am nevoie de alai,m-a impresionat optimismul nevazatorilor,ei doar aud spectacolul.Trebuie sa existe si oameni buni,suntem diversi,oameni cumsecade care fac treaba buna.Nu trebuie sa ma prefac ca totul e bine,cand de fapt totul e un vai de noi.Nu vreau sa mai dau nimanui sperante,si n-am sa rad din orice nimic.M-am saturat de prefacuti si oameni care isi ascund frustrarile in spatele unui zambet chinuit,ca o boala grea.Mi-au ajuns sfaturile si lectiile de viata fara valoare.Nu vreau decat sa se termine tot,pentru ca viata e un circ in care unii sunt spectatori si altii cad de la trapez.Iar spectatorii si vizitatorii dau mereu lectii si sfaturi.Cu parere de rau,ma las de sfaturile lor.Nu sunt decat o ruleta de masurat timpul,care mi-a mai ramas in salturile vietii mele.











No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.