About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, January 24, 2020

Cuiul s-a rupt...

Ce mi-e greu si nu se poate,sa-mi pun durerile in cui.Cuiul s-a rupt,de atatea dureri pe nevrut,si tot pe drumuri nu am vrut.Am vrut azi ca sa le spui,si mi-am zis ca-n pun eu pofta-n cui.Nu se poate,mai nepoate,chiar de umblu tot pe coate.Cum se poate?Nici daca stau tot cu mainile la spate,eu merg tot ca pe roate,pana se mai poate.Nu stiu cum sa-mi pun,pofta buna,sau pe-un pui.Pe un cui,nu stiu sa-l pui,o friptura pe un pui.Sa-mi pun eu pofta-n cui,nici daca ma tuni.Poftisoara,domnisoara,a scos cuiu din camara,si s-a dus la limentara sa cumpere o calimara.O sa-mi pun eu pofta-n cui,cu aluzii si confuzii,ca sa nu pic pe diluzii.Apropo,de un opro,nici eu nu stiu ce e un sopro,adica super,pofta de pe o mofta.Daca ar fi sa fie asa,eu nu as renunta,pofta in cui as agata.Eu cu pofta am plecat,pe cui voua vi l-am lasat,si unde vreti voi sa il bagati.Nu mai am nici o pofta,pe cui l-am eliberat,ca si el s-a saturat,de atata pofta ce el a agatat.Sa ne punem pofta-n cui,e datoria orisicui.Cata pofta,si cati cui,consumam noi,de a nimanui.Nu v-am poftit,n-am aiurit,doar cuiul s-a rasucit,si eu dintr-o data,m-am zmucit,si cuiul l-am nimerit.Pofta buna,am plecat,ca baba s-a saturat.De ciuda,o prajitura cu branza am mancat,si de cui m-am agatat.Ba,cui,fii si tu mai atarnat,nu fii deplasat,ca eu cuie nu mai am de batut si agatat.Cuiul s-a rupt,si eu pofta mi-am pierdut!Am disparut!




No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.