About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, December 1, 2019

Sunt selectiva...

A fost o data in timp,o fata timida,dar nu nociva,am ajuns selectiva.Si de ce spun selectiva,ca inca sunt activa,nu distructiva.Am primit o ideie buna,de la o strabuna,sa nu fii tot sluga.Acum m-am dezmeticit,cipul l-am deslipit,eu m-am dezlipit.Selectiv,e atunci cand esti pasiv,si vezi ca prin parbriz.Sunt selectiva la mai multe,la oameni si chiar la lucrurile mai marunte,dar nu crunte.Am o selectie,cand am invatat o lectie,sa fiu cu discretie.Selectiva dar nu in deriva,e productiva.Cine am fost,si unde am ajuns,o selectie mare m-a patruns.Am ajuns selectiva in perspectiva,si festiva.Nu sunt o betiva,dar sunt selectiva,si cu o aperitiva.Nu sunt la coperativa,nu sunt nici o diva,dar culeg o mediva.Nu sunt viva,sunt selectiva de prestiga,la enigma.Am ales sa fiu selectiva,ca ma cultiva,cu o saliva.Selectiva a plecat,carul nu s-a rasturnat,caruta mai departe a plecat.Am activat,selectia mi-a aprobat,si selectiva s-a smecherat.V-am salutat!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.