About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, December 1, 2019

Sunt dintr-o bucata...

Acum chiar ca sunt blocata,dar eu raman tot dintr-o bucata.Unii m-au facut bucata,altii m-au batut sa nu mai raman nici o bucata.Fac un repaus,sa vad ce vreau,chiar daca altii nu ma vreau,eu stiu ce vreau.De multe ori sunt in bucati,ca altii ma vor impartita in parti,dar tot de parti nu am dreptati.Am ramas tot eu,ma vrei,nu ma vrei,o bucata nu iei.Am ramas dintr-o bucata,chiar daca lumea nu e dreapta,eu nu impart nici o bucata.Ce inseamna sa fii dintr-o bucata?Inseamna ca ori cat altii ar vrea sa te desparta,tu sa ramai mereu pe pozitie de dreapta.Daca tu vorbesti cu mine,trebuie sa stii ce vrei de la mine.Eu vreau sa raman tot dreapta,ca nimic nu se mai indreapta.O bucata de e dreapta,chiar de si te mai inteapa,te indreapta.Sa fii dintr-o bucata,chiar de esti muscata,nu te lasa calcata.Imi plac oamenii dintr-o bucata,ca au fost si ei muscati o data.Cine este om dintr-o bucata,el nu iti ia nicicand din a ta bucata.Ce multe ar fii de spus sa fii dintr-o bucata,dar lumea asta toata e inselata,de la Adam cand a mancat si el dintr-o bucata,chiar din marul fara pata.Toti mancam o bucata,de ori ce-ar fii,dar sa fie nepatata.Acum daca asa este proverbul,am scris sa iasa verbul,sa raman dintr-o bucata.Ori cat ai vrea tu sa ma schimbi,o bucata n-o s-o prinzi,o so perinzi.Sunt dintr-o bucata,chiar daca te lasa lata,nu e stricata,nici expirata,e ultra delicata.Nu va dau nici o bucata,nu va las nimic pe alta data,chiar de sunt ruinata,eu raman dintr-o bucata.Ramaneti fratilor cu bine,nu e nevoie de nici o bucatica din mine,eu va doresc voua,dintr-o bucata sa ramaneti!Chiar daca bucatele s-au impartit,eu si la mine m-am gandit.Acum eu va doresc,o bucata de ciocolata sa aveti!Bucata cu bucata,si la toata lumea data.


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.