About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 11, 2019

Singurica,ca o pasarica...

Mie nu mi-e frica,chiar daca cant si dansez singurica,pe ulicica.Sunt singurica,si mititica ca o pasarica.Chiar acum am fost la magazin,si tot singurica m-am fotografiat cu o palarica.Toate le fac eu,singurica,nu sunt eu pasarica,sunt frumusica.Am adunat multe balarii,si m-am ales cu multe palarii.Balariile au trecut,si eu la fica mea,am aparut.Un film de dragoste mi-a propus,si eu nu m-am opus,m-am supus.A fost vorba despre doi singurei,si a tintit la doua singurele,frumusele,ca niste pasarele.Si ce eu pe aici am mai facut,toate au fost cu un bun continut.Chiftelute aromate,cu usturoi mult pudrate,puse pe spaghete infundate.O salata de varza rulanta,si cu otet de mere,spritata.Acum eu sunt asezata,la masa invitata,si de toate saturata.Am ascultat si muzica romaneasca,din crisana si banat,pentru al nostru Imparat!Am cantat si am dansat,si ca o mamaliga,m-am asezat.Nu m-am rasturnat,ca masa m-a aparat.Acum sa va arat,ce terapie eu am aflat,ca vreau un milon de fani,de castigat.Acum stati cuminti,si ma asistati,fiecare la locul lui astamparati.Bucurie multa,si sa va delectati!






No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.