About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 11, 2019

Eu si avionul...

De dimineata de cand m-am desteptat,tot de avioane am meditat.Toata noaptea avioanele drept la mine in cap au zburat.Nu e gluma,e adevarat.Aseara cand eu m-am plimbat,pe salasuri am cantat,si avioanele pe mine m-au ochiat.Eu am luat-o la dreapta,avionul dupa mine tot la dreapta,am luat-o la stanga,cotitura a fost tot pe stanga.Atunci eu m-am ascuns dupa un pom,si avionul nu a putut intra in pom.Ca vezi,eu asa pitica cum sunt,am disparut ca si un gand.Multe avioane m-au ochiat,eu am tot cantat,poate s-or fii intrebat,uite la asta ce a deraiat.Acum ori a fost un avion,ori trepidon sau poate un dron,sa ma filmeze cum eu dorm.Am zis ca le pun eu drot,sa nu arunce pe mine cu borhot,sa put ca un ciot.Eu am tot continuat de cantat,dar numai pe limba mea,si pe ei eu tare i-am derutat,ca nu m-au agatat.Daca m-au filmat,eu tot la milion m-am uitat,ca de aseara nu am uitat,ca am vrut un milion de fani,de castigat.Aseara am scris milionul,acum scriu avionul,dar avionul nu costa milionul,doar poate imi face milionul.Nu am ajuns inca paranoia,ca nu am mancat boia,dar doctorul mi-a spus ca topograful a iesit bine,cu capul.Si chiar daca am paranoia,eu toate le fac doar cu voia,si fara boia.No,uite ce mult am zburat eu cu avionul,ca toata noaptea mi-a stricat si somnul.Si eu sa nu uit de avion,am aterizat drept aici la telefon,si am apasat pe buton.Am vrut tare sa scriu de avion,pate voi face si eu vreun milion.Da,asta e doar in capul meu,nu vreau sa ma sparg de el.Pe bune,avioanele m-au depistat,eu i-am suspectat,si indata povestea s-a intamplat.Am aterizat!



No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.