About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, December 10, 2019

Vreau un milion...

Unde este camionul,ca vreau milionul,si sa ma descopere lumea,ca nu am ghinionul.Da ce,numai Mircea Bravo si bunica,sa aibe milionul,si eu nici fazonul.Chiar acum iau telefonul,si il sun eu pe d-l Bravo,sa nu se joace cu milionul.Imi place chestia cu clacsonul,si apasa butonul,sa castigi si tu milionul.Dar ce milion?Un milion de fani chiar de sunt si tigani,si eu vreau un milion de fani.Nu vreau bani,ca sunt golani,si-mi fura fanii din buzunar.Ei bine,si eu sunt bunica,dar va sa zica,nu sunt bunica lui Romica,nici a lui Mirciulica,sunt a lui Lucas si Eli.Doamne ai mila si de ei,creste-i mari si cumintei.Da,imi place si de bunica,care vorbeste toata ziua cu Mircica,si multumeste tuturor,pentru cei peste un milion de fanzori,a tuturori.Nu ma dau mare,ca nu sunt tare,nici calare,nici scriitoare,sunt doar o observatoare.Imi place si mie comedia,chiar si piftia din Cluj,a lui bunica Maria.O sa cresc eu mare,o sa-l ajung si pe Bravo cu un milion de fano.Nu sunt italiano,sunt romano,si tigano.Si pe la noi,se unge rotile pe dinapoi si se da cu usturoi.Eu tare ma bucur de bunica si Bravo,si le spun la amandoi,treaba buna,bravo!Mergeti mai departe,si nimic sa nu va desparte.Si va zic din nou,bravo,bravo!Salutari tuturor,si cand o sa ajung si eu la un milion,poate ca va fii chiar de revelion.Nu exagerez,ma accelerez,sa demonstrez,poate doar imi imaginez.Poate o sa realizez,un milion care o sa ma vizionez,eu singura de un milion de ori,pana reusesc.Acum noapte buna tuturor,si vise frumoase de un milion,si fiecare sa aibe un papion.Chiar acum am vazut milionul,m-a luat si somnul.Am topit si milionul,si s-a dus si camionul.

No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.