About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 11, 2019

Imi socot bucuriile...

Sa va spun ceva despre mine,astern cateva randuri pe hartie,dar eu o sa le port in ganduri,vie.Nu uit cum odinioara,am spus mama,pentru prima oara,si cum am invatat modestia.Am si respect de Dumnezeu,dar si de mama imi aduc aminte,tot mereu.Vreau sa-mi aduc mereu aminte,de bucuriile de dinainte,dar toate astea au fost,o data.Fiecare incercare,ma face tot mai mare si mai tare,ca sa strig in gura mare.Imi socot bucuriile,chiar daca m-au lovit furiile,m-au lovit drept si farfuriile.Multe bucurii,multe amintiri,au trecut si vor mai veni.Bucuriile cum au venit,asa repede s-au si topit.Bucuriile aici pe pamant sunt doar de-o clipa,dar sus in cer,sunt fara frica,si nu se strica.Bucuriile cele mai mari,le-am primit chiar fara bani.Copii au fost bucuriile mele,si acum nepotii ma insoteste,chiar si la batranetele mele,grele.Si asa ori cu bucurii ori fara,eu tot o sa cant afara.Bucuria inimii mele,este sa privesc tot la stele,ca doar ele,mi-au ramas prietenele mele.Si la fiecare stea,eu cant pe melodia mea.Acestea imi sunt bucurii,cand pot sa cant multe melodii,chiar daca tu nu ma invidi.Bucuriile imi sunt cu miile,ca asa imi curg si melodiile,sa traiesc fara pastilile.Bucuriile m-au invatat,sa nu dau crez la orice barbat,eu singura m-am bucurat.Am plans,am cantat,de toate m-am saturat,si din nou pe picioare am umblat.Uite asa eu m-am bucurat.Eu socoteliile cu toti le-am incheiat,plata la nimeni nu am de dat,dar nici de luat,ca aici eu jos acum m-am asezat,si de socata am terminat.Tot socotind,am numarat,si tot de bucurii am dat.Cea mai mare bucurie,este ca inca sunt vie,si o sa mai cant eu si o melodie,si toata lumea sa stie,eu traiesc numai cu bucurie.Frati bucurati-va  cantand cu duhul,Marire,Cinste sa-i dati lui Christos,El pe toti din noaptea cea neagra ne-a scos!Iubirea Lui sfanta mantuitoare,ne-a dat-o noua aici pe pamant,si sus in raiul Lui noi vom fi dusi.Zilele trec,zilele vin,grijiile cresc,eu ma descresc,viata descreste,eu ma grabesc,sa nu intarziesc,si de rele sa ma feresc.Bucurati-va prieteni,de prieteni si de frati,si de un nume ce il purtati,si de cantecul ce il cantati,nu va stresati,dragoste multa sa dati!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.