About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, December 6, 2019

Pentru cei tari la cerbice...

Cuvinte noi de cerbice,dar nu sunt varice,ci pentru oamenii tari sa nu se strice.Cerbice inseamna,darj,revoltator,neinduplecati,la inima si la urechi nu sunt taiati.Cerbice se zice,sa lasi de la tine,daca vrei sa fie bine.Nici nu stiu de ce am ales cuvantul cerbice,dar de dimineata mi-a venit mie fite,si am zis,aha,ai grije nu fi tare la cerbice.Acum ori esti tare,ori esti mare,mai si cazi de pe picioare.Chiar si in Biblie se zice,este o lectie pentru cei tari la cerbice,sa se spele pe gurite,si sa fie taiati imprejur la urechiuta si inimita.Cerbice este partea de la gat care suporta coloana vertebrala,sa fie liniara.Dar tot slab la cerbice sunt si cei care zic ca nu se infrice,dar tot se strice.Nu stiu daca bine m-am exprimat,doar eu am experimentat,sa vad daca mai sunt inca oameni,greu de ajustat.Eu m-am controlat,de cerbice nu am dat,poate la mine nici nu a existat.Pentru ziua de azi eu m-am aprovizionat,de cerbice am studiat,cu voi eu m-am asociat,si daca ceva am uitat,Google va este de informat.Mie mai multe nu mi-a dat,doar atat eu am aflat.Acum eu m-am saturat,si de scris si de atat cautat,ca timpul m-a desconectat,si am luat-o din nou de la cap.O zi de vineri frumoasa sa aveti,si daca mai vedeti si stele verzi pe pereti,sa stiti ca nu sunt nici scaieti.Multumesc tuturor,si la cerbice fiti usor.Acum v-am tras cu-n ochiusor,sa ne fie la toti usor.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.