About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, November 14, 2019

Un singur lucru nu se poate...


Singurul lucru pe care omul nu-l poate face,este sa opreasca moartea.Suntem muritori,si murim in fiecare zi in interiorul nostru.Sunt doar un om ce nu poate sa ti spuna,ca in inima lui e doar furtuna,vantul bate dar nu pot sa ma opresc din drum.Am decis ca ar fi bine sa fac ceva,care sa ma cladeasca.Am stat si m-am gandit la scopul profund al cladirii launtrice,acel urcus care te inalta in cunoastere si te face sa te simti castigat.Asadar,au fost multe momente demne,dar eu ma voi opri la unul singur care m-a miscat adanc.In urma unei victorii obtinute,un om care ii tinea deasupra capului cununa de lauri,semnul desavarsit al gloriei sale,avand un nivel social mult sub statutul comandantului,ii soptea in mod continuu la ureche,"Nu uita ca esti doar un om."Esti muritor."Nu uita ca nu esti stapan pe viata ta,si nu uita ca ceea ce ai facut,n-ai facut prin puterile tale.Nu uita ca gloria n-ai fi avut-o fara Divina Forta conducatoare,nu uita ca nu esti in masura sa decizi daca ceea ce ai azi,vei avea si maine.Prea des ne rezumam la a fi multumiti cu noi insine,si prea des uitam ca suntem oameni.Fiinte atat de firave,atat de usor de dezamagit.Oare cat de mult putem cumpara prin fapte?Ma intreb daca nemurirea ar putea veni ca premiu in urma a ceea ce facem aici.Si ma intreb daca merita.Poate ca e prea mult daca imi spun ca nimic pe acest pamant n-ar putea echivala cu sansa de a fi trecatori.Sa nu uitam ca toate au fost puse aici pentru noi,si doar de noi depinde sensul pe care il atribuim vietilor noastre.Indiferent daca merita sau nu,viata pe care am primit-o este un dar.Chiar daca nu se cunosc cu exactitate cuvintele pe care sclavul le folosea,"Respice te,hominem te memento"Priveste in spatele tau,aminteste-ti ca esti doar un om,si "Memento mori" aminteste-ti ca esti muritor!Muritori suntem si o stim bine!Sunt o persoana normala cu calitati si cu defecte,doar Dumnezeu este perfect,noi muritori suntem,mai mult sau mai putin perfecti!Paseste incet,sa nu destepti tacerea,coboara incet ca intr-un cavou pustiu,si-ascunde-ti bucuria ori durerea.Caci pe suflet,orsicum o clipa-a fost stapan.Paseste incet,nu tulbura nici praful de pe drum.Un clopot e un suflet,sa nu-l atinga,sa nu se redestepte un regret acum.Cand izbutise sa invinga,si gandurile vechi sa le-adune,lasa-l in tacere sa se stinga.Paseste incet,nici un cuvant nu spune,caci de-ai vorbi,ca de subt bolti profunde de pretutindeni,sa nu ma razbune,ecouri ti-ar raspunde.


No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.