About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, November 21, 2019

Cuvinte nu am indeajuns...

Cand stai de vorba zilnic cu Isus,sa nu uiti niciodata,sa-I multumesti ca te-a iubit.Cand stai in taina si-ti pleci genunchi jos,Te cerceteaza pina la rarunchi.Poate ca ochii mei nu au luminat indeajuns zarea,poate ca zimbetul meu nu a inseninat indeajuns fata,poate ca am fost doar un strop din roua diminetii,care a cazut,poate ca am fost doar o stea,in inaltul cerului.Cateodata ma trezesc in mijlocul noptii,simtindu-ma singura,fara speranta,dar stiu caci Tu esti linga mine.Te doresc asa cum desertul doreste apa,asa cum florile iubesc pamantul,asa cum pasarile iubesc cerul.Traiesc prin Tine,si pentru Tine.Daca m-ai intreba ce inseamna iubirea,ti-as spune ca iubirea inseamna Dumnezeu!Nu pot toata viata sa ma ascund in bratele cuiva,sa gasesc un refugiu si sa ma simt in siguranta,doar in bratele Tale.M-am trezit intr-o dimineata devreme,ca sa admir rasaritul soarelui si frumusetea creatiei lui Dumnzeu.In timp ce priveam rasaritul soarelui I-am adus laude lui Dumnezeu,pentru frumusetea lucrarii Lui.Stand acolo am simtit prezenta Domnului alaturi de mine.El m-a intrebat: "Ma iubesti?"I-am raspuns: "Bineinteles ca Te iubesc,Doamne!Tu esti Domnul si Mantuitorul Meu!Chiar daca nu as putea canta in cuvinte,tot as lauda Numele Tau!"Si Dumnezeu m-a intrebat: "Ma iubesti cu adevarat?"Cu curaj si cu convingere ferma I-am raspuns: "Da,Doamne!Te iubesc pentru ca Tu esti singurul Dumnezeu adevarat.Citind aceste randuri,cu siguranta ca ti-ai dat seama de ce iubesti.Oamenii isi exprima dragostea in diferite moduri,dar cuvintele sunt foarte importante pentru ca ele ajuta sa spui ce simte inima.



No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.