About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, November 22, 2019

Doi de doi...


Azi am studiat numerele,doi de doi.22 este un numar semiprim,si se compune din doi de doi.Ceea ce inseamna ca puterea numarul 2 este amplificata de doua ori.Desi 22 nu este un numar prim,ci este un numar compus 22=2•11 dar 2 si 11 sunt ambele numere prime.Numarul 2 reprezinta scopul sufletului,angajamentul,dualitatea si echilibrul,intuitia,diplomatia,altruismul,sensibilitatea,si capacitatea de adaptare.22 intruchipeaza puterea si realizarea.22 este binecuvantare dar si blestem.Ar fi multe de spus despre doi de doi,dar si eu si fratele meu suntem pe 22.Eu pe 22 iunie,iar el pe 22 noiembrie.La multi ani,fratiutu meu Nelutu.Se zice ca cei nascuti pe data de 22 traiesc doua lumi,una reala si alta fictionala.No,asta mi se potriveste mie.Eu traiesc mai mult fictionala.
22=3+(3+4)+(3+4+5)
Azi m-am zapacit la cap cu numerele,ori cum de mult le-am tot cautat,si acum le-am si gasit.M-am spetit,m-am indoit,nici cum nu le-am nimerit.Salutare tuturor,ori 2 ori 22 cu doi,am ajuns bogati si noi.Eu il am pe 22.Si acum suntem numai noi de noi cu doi.Eu am terminat la9:22

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.