About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, November 22, 2019

Ziua asta...



E o zi ca oricare zi.E o zi frumoasa de toamna,e o zi cand inca de dimineata soarele mi-a zambit in fata.E o zi insemnata,cu 22 la numar data,e ziua fratelui meu Nelu,si ziua cand din nou am meditat la viata.Plimbandu-ma prin viata,si ascultand o muzica de viata,un om mi-a aparut in fata,si m-a salutat,ce mai faci creata?Eu zambind,i-am spus sa ma lase in pace,ca nu am timp de stat pe spate.I-am urat drum bun,si cu Dumnezeu la drum.Si tot ziua asta,22 se face,ca mie numarul 22 imi face pace.Ziua asta nu va mai veni,dar eu o voi povesti,cand din nou la soare voi privi.Fiecare zi,e o noua zi,dar ziua asta m-a tinut departe de prostii.De ieri seara cand m-am culcat,eu intru-na m-am rugat,sa mai prind inca o zi.Si ziua asta din nou a venit,si eu cu multumire spre cer am privit.O zi frumoasa,cu nori pe fata,dar soarele m-a stralucit indata.Si de dupa masa,o sa stam cu toti la masa,sa vorbim si despre viata.O sa multumim frumos,pentru omul sanatos,si chiar daca nu mai e frumos,o sa ne simtim duios.Ziua asta in calendar,are si un fermuar,sa il punem in chenar.Frate meu sa fi sanatos,si la anul sa sari m-ai voios.Iar noua tuturor,ziua asta sa fie sa traim mai usor.Ziua asta minunata,o sa o facem si ca altadata,mai bogata.Ziua asta a ramas,si eu ma duc pas cu pas,cat timp mi-a mai ramas.O zi de vineri minunata,cu o multumire incununata,si mult binecuvantata!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.