About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, May 15, 2019

Si pasarea malai viseaza...

Eu nu stiu ce malai viseaza pasarea,dar daca si ea viseaza,de ce sa nu visez si eu.Oare ce malai sa mai visez si eu?Malaiul poate fi de mai multe feluri.Unii numesc malai,banii,altii momeala,altii scofala,si multe alte denumiri de bogatie.Imi veni gandul si mie,sa visez o balarie,poate si malai sa fie.As vrea eu multe,dar nu am de unde,si uite asa,am invatat ca pasarea,sa visez mamaligarie.Acum mie imi veni a scrie,sa visez la o papadie,poate si malaiul vie.Pasare,vrabie,fie tu ce esti,sa tot mai visezi.Nu visai nimic azi noapte,dormii dusa ca pe fereastra,cu aierul curat ca de matase.Nici nu-mi aduc bine aminte,ce visai de un malai.Mi-a placut povestea aceasta,ca vorbit-am cu precena mea azi noapte,despre viata noastra dreapta.Si despre malaiul nostru,sa-l mai bata pe el focul,nu primit-am nici cojocul.Si mai e si o cantare,despre malaiul mare,cand te bate pe tine norocul,atunci se stinge si tot focul,si ma lasa si norocul.Eu nu cred deloc in noroc,dar in foc,eu stau pe loc.Si cand cu viata nu ma impac,ma visez malai sa ma fac.Am luat-o eu din loc,malaiul imi e pe foc,si o sa mai visez eu si la noroc.Salutare taica,malaiul ti-e in straica,si viseaza mult la sapca.Malai mult tuturor!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...