About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, June 17, 2016

Viata tinereasca...



Viata tinereasca,plina de elan
Frumusete,daruri,toate cate am
Le inchin de-a intregul,doar lui Dumnezeu
De viata mea dispune Domnul meu

Invatator,este Isus
Conducator,este tot El
Eu nu cunosc nici un altul
Decat Isus Hristos.

Cat de fericita viata mi-o gasesc
In Isus aflat-am tot ce eu doresc
El mi-a dat iertarea,fericirea Sa
Cu tarie,El ma duce-n slava Sa

Nu ma intineze,gandul celui rau
Sa nu ma pateze lumea cu ce-i rau
Inima si mintea sa mi-o umple doar
Pe deplin ,Isus,slavitul cu-al Sau har




No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!