About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, August 29, 2014

50 de gladiole,pentru sora mea Mariana...

Un gand frumos,un soare luminos acum sa-ti lumineze viata.O imbratisare si un dar frumos primeste de la mine,cu drag a ta sora Raveca.50 de veri frumoase  si zile multe fericite primeste de la mine.Cu drag eu de aici care se gandeste acum la tine.
La multi ani!de la sora ta Raveca...



Un gand frumos,un soare luminos acum sa-ti lumineze viata,o imbratisare si un dar frumos primeste de la mine,cu drag a ta sora Raveca.veri frumoase si zile multe fericite primeste de la mine,cu drag eu de aici care se gandeste acum la tine...

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...