About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, July 12, 2014

Momente Pretioase...










Azi am avut  o zi frumoasa impreuna cu mami si fratele meu Nelu la cabana,am impartasit multe amintiri impreuna,am fost la pescuit si apoi am plecat la plimbare roata dupa cabana,la aeroport,la masini antice si ne-am plimbat cu bicicleta,am depanat amintiri de neuitat de ziua tatilor si ziua mea de nastere care va fi peste cateva zile,timpul trece asa de repede si iata-ma din nou am mai imbatrinit cu un an,dar viata merge inainte.mama mea o sa implineasca 78ani eu 53 si fratele meu Nelu 55ani.Domnul cu noi si cu mila,multa sanatate si sa auzim numai de bine.Am petrecut o zi de neuitat impreuna cu dragii mei.cu Domnul inainte pina la sfirsit...







No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...