Saturday, July 12, 2014

Momente Pretioase...

Chiar in ora diminetii,sufletul mi se inalta in sus,si cu mami si fratele meu Nelu si sotia lui Luci,am cantat cantari vechi pentru timpuri noi.Ce fericiti ne simtim noi acum,ca i-am dat viata noastra Domnului,si de ziua mamei mele de 80 de ani cantam si ne bucuram impreuna.Pe altarul sfant,doar prin credinta,viata intreaga ne-ncetat,purtam nadejdea-n biruinta,si-al Domnului Cuvant curat.Suntem la cabana Bison Ranch,si avem un aier de munte,o prilejiste frumoasa si o ploaie ca de vara sanatoasa.Pentru mine,fiecare zi este o zi pretioasa.Am trecut prin viata cu dorinta de a trai,de a avea langa mine oameni dragi sufletului meu.Ca pasii pierduti in urma mea sa ramana in amintirea aniilor mei de-o viata.Oaze de lumina,de speranta,de vointa.Am inteles in timp,ca tot ceea ce fac lasa in urma mea,un gest sau o amintire de neuitat.Am invatat din greseli,am preluat de la oameni,doar gandurile bune si gesturile frumoase,am ajutat,atunci cand am putut.Am invatat sa ascult,sa sfatuiesc doar atunci cand simt ca este bine si am inteles ca oamenii au nevoie de o imbratisare,o mangaiere sau,de cineva care sa ii asculte.Am constientizat ca fiecare zi este un dar ce mi se ofera.Fiecare clipa este o minune.In fiecare dimineata,mi-am facut un obicei de a multumi Tatalui pentru inca o zi,chiar daca stiu ca ma asteapta o zi grea.Fiecare zi este un dar,fiecare moment este cel mai pretios.Sa pretuiesti aceste daruri cu bucurie,sinceritate,bunatate,optimism,vointa,dorinta de viata.Nu uita sa zambesti,este cel mai frumos dar pe care ti-l poti face tie si celor din jurul tau.Am avut o gramada de clipe si momente superbe,in care mi-as fi dorit sa pun stop timpului si sa respir mai mult acelea momente pretioase,calde,si iubitoare.Unele momente au fost scurte,si si-au luat zborul repede,insa sunt multe momente care mi-au ramas in suflet.Sunt doar cateva din multele amintiri de vara,pentru care sunt recunoscatoare si pe care nimeni nu mi le poate lua.Privelistea spre locul unde eu si fratele meu am pescuit,si chiar am prins 2 pesti de-o data,cu miros de libertate,si pescarusii delicati.Plimbarea cu bicicleta si jucatul de tenis,multa plimbare pe jos,si un aier imbietor.Ceaiul verde cu vanilie,ploaia torentiala,gradinile pline de vaci si tot felul de pasarele.Clipe de liniste pe malul lacului.Flori colorate peste tot,ceaiul savurat pe balcon,la o poveste de demult.Alergarea de dimineata,energie si chef de viata.Imi dau seama cat de putin ne trebuie sa traim clipe si momente de neuitat.Sunt sigura ca fiecare are astfel de momente frumoase stranse de-a lungul aniilor,trebuie doar sa le apreciem,si sa nu le uitam.Doamne,acum seara a sosit,Tie ne-ncredintam.Lucrul zilei am implinit,lauda noi iti aducem.De cumva vezi ca am gresit,prin vorbe sau fapte,o Domnul nostru mult iubit,ne iarta de toate.Si ne-ajuta mai departe sa nu pacatuim,sa facem tot bune fapte,pana in veci,amin!








Azi am avut  o zi frumoasa impreuna cu mami si fratele meu Nelu la cabana,am impartasit multe amintiri impreuna,am fost la pescuit si apoi am plecat la plimbare roata dupa cabana,la aeroport,la masini antice si ne-am plimbat cu bicicleta,am depanat amintiri de neuitat de ziua tatilor si ziua mea de nastere care va fi peste cateva zile,timpul trece asa de repede si iata-ma din nou am mai imbatrinit cu un an,dar viata merge inainte.mama mea o sa implineasca 78ani eu 53 si fratele meu Nelu 55ani.Domnul cu noi si cu mila,multa sanatate si sa auzim numai de bine.Am petrecut o zi de neuitat impreuna cu dragii mei.cu Domnul inainte pina la sfirsit...







No comments: